گزارش آگهی

کنتاکتور ال اس در مقابل زیمنس | کدام را بخریم؟

در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بهترین برند کنتاکتور موجود در بازار را بشناسید. به نظر شما کنتاکتور ال اس (LS) بهتر است یا زیمنس؟
کنتاکتور ال اس در مقابل زیمنس | کدام را بخریم؟
کد خبر : ۶۴۶۸۱

کنتاکتور ال اس (LS) یا زیمنس؟ کدام را بخریم؟ ال اس و زیمنس دو برند قدرتمند در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی در دنیا هستند و رقیب اصلی یکدیگر در این حوزه به شمار می آیند. این دو شرکت در ساخت کنتاکتور، کلید حرارتی، بی متال و اینورتر رقیب یکدیگر هستند. در ادامه به مقایسه کنتاکتور ال اس و زیمنس می پردازیم.

کنتاکتور ال اس بهتر است یا زیمنس؟

هنگام خرید کنتاکتور، محصولات ال اس و زیمنس درصد بالایی از خریداران را به سمت خود جذب می‌کنند. از کنتاکتور و اینورتر گرفته تا کلید حرارتی و مینیاتوری، این دو برند با کیفیت‌ترین و قدرتمندترین تجهیزات اتوماسیون صنعتی را تولید می‌کنند و معتبرترین مارک‌های محصولات الکتریکی هستند. اما کنتاکتور ال اس بهتر است یا زیمنس؟

در لیست پرفروش‌ترین و بهترین کنتاکتور، نام این دو برند به دفعات تکرار می‌شود و محصولات زیادی از آنها در لیست دیده می‌شود. کنتاکتور های ال اس و زیمنس با ویژگی های کاربردی زیادی تولید می‌شوند و فروش بالایی دارند. با توجه به اینکه هر دو برند قدرت زیادی در این زمینه دارند، انتخاب بین آنها بسیار سخت است.

در ادامه ویژگی و قابلیت هایی که کنتاکتور‌های این دو شرکت دارند و تکنولوژی هایی که در آنها استفاده شده است را خواهیم گفت. اما قبل از آن بهتر است با نکاتی که باید در انتخاب و خرید کنتاکتور مورد توجه قرار گیرند، آشنا شوید.

فاکتور های مهم در انتخاب کنتاکتور

دانستن فاکتور های مهم در انتخاب کنتاکتور به شما کمک می‌کند تا بتوانید از میان برند ها و مدل های مختلف موجود در بازار مناسب‌ترین را انتخاب کنید. برخی از این فاکتور ها عبارتند از:

  • جریان نامی
  • ولتاژ نامی
  • اندازه و سایز کنتاکتور
  • قیمت کنتاکتور

در انتخاب کنتاکتور، قبل از هر چیز باید بسته به جریان کاری سیستم، کنتاکتوری با جریان نامی مناسب انتخاب کنید و از تناسب جریان اطمینان حاصل کنید. این مورد برای ولتاژ نامی نیز صادق است؛ اگر ولتاژ کنتاکتور، کمتر یا بیشتر از ولتاژ فرمان مدار مد نظر باشد، ممکن است منجر به خرابی بوبین و اختلال در عملکرد صحیح کنتاکتور شود.

همچنین برای خرید کنتاکتور مناسب باید به ابعاد فیزیکی و فضایی که اشغال می کند نیز توجه داشته باشید و مطمئن شوید که کنتاکتور مورد نظر برای نصب در پنل کنترل شما، سایز مناسبی داشته باشد. قیمت و هزینه نیز یکی از فاکتور های مهم در انتخاب کنتاکتور است. بهتر است به دقت هزینه‌های نصب، تعمیر و نگهداری کنتاکتور را بررسی کنید و کنتاکتوری را انتخاب کنید که با بودجه شما همخوانی داشته باشد.

کنتاکتور ال اس در مقابل زیمنس | کدام را بخریم؟

مقایسه کنتاکتور ال اس و زیمنس

  • کنتاکتور ال اس (LS) : یک انتخاب عالی با قیمت مناسب

کنتاکتور ال اس (LS) از سری تولیدات شرکت LS است که با استفاده از فناوری پیشرفته و دقیق در تولید، جزء کنتاکتور های محبوب و پرتقاضا در بازار ایران است. شرکت LS، انواع مدل ها و سری های مختلف کنتاکتور را با قیمت های متنوع عرضه می کند. در واقع کیفیت بالا و قیمت مناسب کنتاکتورهای ال اس باعث شده تا بسیاری از افراد کنتاکتورهای این شرکت را نسبت به برند های مشابه مانند زیمنس ترجیح دهند.

کنتاکتورهای ال اس برای نشان دادن فناوری برتر و پیشرفته طراحی شده‌اند و راه حلی مقرون به صرفه، با اندازه و سایز مناسب و اتصال آسان ارائه می‌دهند. این کنتاکتورها با ساختار کاربردی خود، ویژگی‌های ایمنی را بهبود می بخشند. به طور مثال، کنتاکتور ال اس سری سوسل، قابلیت ترکیب با انواع تجهیزات از جمله بی متال ها، کلیدهای محافظ موتور و انواع لوازم جانبی مانند کنتاکت کمکی، نویزگیر، تایمرهای الکترونیکی و پنوماتیکی و غیره را دارد. همچنین توانایی حفاظت از موتور در برابر بارهای اضافی (Overload) و اتصالات کوتاه از دیگر ویژگی های کنتاکتور برند ال اس است. این کنتاکتورها دارای جریان مجاز 6 تا 800 آمپر و رنج توانی 3 تا 440 کیلووات  با 9 سایز فریم است. از مزایای کنتاکتور ال اس می توان به کیفیت بالا، قیمت مناسب، نصب و کاربری آسان اشاره کرد.

  • کنتاکتور زیمنس: برند آلمانی مورد اطمینان

کنتاکتور های زیمنس از گران قیمت ترین کنتاکتور های موجود در بازار هستند. شرکت زیمنس، سابقه‌ای طولانی در تولید و عرضه محصولات باکیفیت دارد. کنتاکتور های این برند نیز حرف ‌های زیادی برای گفتن دارد. کنتاکتورهای زیمنس برای عملیات AC یا DC طراحی شده اند و با پایانه های پیچی یا فنری در دسترس هستند. کنتاکتور‌های زیمنس در اندازه ها و جریان های مختلف موجود می‌باشد. بر اساس نوع جریان‌های ورودی به دو گروه تیپ، جریان مستقیم و جریان متناوب تقسیم می‌شوند. از ویژگی های این کنتاکتور می‌توان به قابلیت نصب کنتاکت های کمکی ، عایق بودن و قابلیت افزایش اجزا و جریان کنتاکتور اشاره کرد. به طور کلی تنوع گسترده مدل‌های زیمنس، به همراه کیفیت ساخت بالا و خدمات پس از فروش، این برند را به گزینه‌ ای ایده‌آل برای طیف وسیعی از مصارف صنعتی تبدیل کرده است.

نتیجه گیری؛ کنتاکتور ال اس یا زیمنس؟

جواب این سوال به بودجه و فاکتور های مدنظر شما از خرید بستگی دارد. برخی افراد کنتاکتور ال اس و عده ای دیگر کنتاکتور شرکت زیمنس را ترجیح می‌دهند. اما به طور کلی، اگر قصد دارید از کنتاکتور خود در طی سالیان متوالی استفاده نمایید، بهتر است بهترین مارک آن را به هنگام خرید انتخاب کنید.

همانطور که اشاره شد، کنتاکتور ال اس به عنوان یکی از برترین و معتبرترین برند های این حوزه شناخته می شود .این محصول نه تنها کیفیت فوق العاده ای دارد، بلکه برند ال اس همواره سعی کرده با ارائه بهترین قیمت ها، قدرت خرید مشتریان خود را افزایش داده و رضایت آن ها را به دست آورد. لذا با خرید این محصول، می توانید تجربه مناسبی را از خرید کنتاکتور کسب کنید.

کنتاکتور ال اس در مقابل زیمنس | کدام را بخریم؟

از کجا کنتاکتور ال اس بخریم؟

افرادی که تمایل به خرید کنتاکتور ال اس دارند، می بایست خریدشان را از نمایندگی های معتبر انجام داده تا بتوانند محصولات با کیفیتی را تهیه کنید. همجنین کارشناسان و مشاوران در نمایندگی های معتبر، می توانند مشاوره های اصولی و درستی را به شما ارائه دهند و گزینه مناسبی را برای خرید به شما معرفی کنند. به همین خاطر همواره توصیه می شود تا خرید از نمایندگی اصلی را مد نظر خود قرار دهید تا بتوانید خرید مناسبی را تجربه کنید.

خرید کنتاکتور ال اس از برق شهر

نمایندگی ال اس در لاله زار تهران، یکی از بزرگترین نمایندگی های شرکت LS در تهران است. که نام آن در لاله زار با عنوان برق شهر شناخته می شود. این نمایندگی در زمینه تامین قطعات، مشاوره و فروش محصولات شرکت ال اس فعالیت می کند. نمایندگی ال اس در لاله زار تهران، علاوه‌ بر ارائه خدمات به مشتریان خود، از گارانتی معتبر برای تمامی محصولات، تیم فروش با تجربه و همچنین پشتیبانی در ساعات کاری نیز برخوردار است. شما می توانید برای خرید انواع کنتاکتور ال اس و سایر محصولات این شرکت به وبسایت فروشگاه برق شهر مراجعه کنید. قیمت، جزئیات و تمام توضیحات مربوط به هر محصول در وبسایت برق شهر قرار گرفته است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر